23 Μαΐ 2017

Λουκία Σουγιά

Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ
Αγαπημένοι φίλοι και σύντροφοι,

μετά από σοβαρή σκέψη παίρνω σήμερα την απόφαση να σάς αποχαιρετίσω ως μέλος της Ο.Μ.Μοσχάτου και του συντονιστικού της.

Θεωρώ χρέος μου να απομακρυνθώ, μια που οι λόγοι για τους οποίους έγινα μέλος του Σύριζα το 2011 δεν υφίστανται πλέον. Κατανοώ και σέβομαι την απόφαση οποιουδήποτε άλλου να ακολουθήσει διαφορετική πορεία από τη δικιά μου και δε νοιώθω -προς Θεού- να μέ χωρίζει τίποτα με όσους το πράττουν. Προσωπικά όμως, για λόγους συνείδησης, δεν νοιώθω καλά να είμαι κατ' όνομα μόνο μέρος ενός σχήματος που θα ήθελα να έχει πάρει διαφορετική πολιτική ρότα. Η αποχώρησή μας από την τοκογλυφική, βαθιά ξενοφοβική και εντέλει φασιστική Ευρωπαϊκή Ένωση πιστεύω πως είναι εκ των ουκ άνευ όρος για την ορθοπόδηση, την αξιοπρέπεια και την εδαφική ακεραιότητα της χώρας. Προσδοκούσα, επομένως, μετά και τα όσα συνέβησαν το δραματικό καλοκαίρι του 2015, την ιδεολογική προετοιμασία του λαού από την κυβέρνηση και τη ρήξη με ένα μόρφωμα που, κατά την άποψή μου, επιχειρεί απλώς να πραγματοποιήσει ό,τι απέτυχε ιστορικά να επιτευχθεί την περίοδο 1940-44. 

Δεν γνωρίζω ακριβώς, αν και υποπτεύομαι, τί θα φέρει το μέλλον.
Γνωρίζω με απόλυτη σιγουριά δύο πράγματα : το ένα είναι ότι είμαι και θα παραμείνω ένας αριστερός άνθρωπος στις πεποιθήσεις και, ευελπιστώ, στην καθημερινή πράξη. Το δεύτερο είναι ότι σάς σέβομαι και σάς τιμώ όλους ως ανθρώπους και συντρόφους και εξακολουθώ να σάς αγαπώ και σέβομαι ως άτομα στο παρόν και το μέλλον. Τίποτα δεν άλλάζει, για να το πω απλά, την κοσμοθεωρία και τα αισθήματά μου. Θεωρώ όμως ότι δεν θα συμμετέχω ποτέ άλλοτε στο μέλλον σε κάποιο κομματικό σχηματισμό.

Σάς χαιρετώ όλους και όλες με αγάπη και ευγνωμοσύνη για τις στιγμές που μοιραστήκαμε ως τώρα.
Προσδοκώντας τη συνέχιση της φιλίας μας και ένα καλύτερο αύριο για τη χώρα, 

Λουκία Σουγιά